13 november 2008

Vatten

Jag fick order om att dricka minst tre liter vatten idag. Vet inte riktigt varför, men jag tror det har med att göra att svullnaden i äggstockarna ska gå ner då.
Jag har gjort mitt bästa. Under de senaste timmarna har jag fyllt ett stort halvliters ölglas med vatten om och om igen och suttit i soffan och klunkat i mig det.



--------- Ursäkta. Kissepaus. ---------------

Jag dricker i vanliga fall ett glas vätska om dagen. Kanske. Fattar ni hur mycket tre liter vatten är i jämförelse? När man ser tre liter vatten framför sig är det enormt mycket. Men när man ska kissa ut det genom ett yttepytte litet urinrör är det en hel ocean! Jag har kissat 17 gånger på tre timmar! Nu ska jag, efter jag har kissat några gånger till, gå och lägga mig och försöka hinna sova en stund innan nästa oceankissning.

För min del hade äggtockarna gärna fått fortsätta vara svullna istället.

Nu måste jag springa!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: