24 november 2008

Sanningen

Sanningen är inte vacker och rar, men här kommer den:
Jag är full. Skitfull. Nej, inte onykter utan just full av... hrm.... Jag går helt enkelt inte på toaletten längre. Och det känns. Det känns som om jag är full upp till lungorna ungefär. Det var väl det här som var anledningen att man skulle dricka mycket vatten. Som jag naturligtvis inte gjorde, eller gör.
Nu har jag varit och köpt en hel låda med torkade plommon och svalt hälften av dem inom loppet av tio minuter. Oerhört spännande att se vad det blir för effekt av det.
Var det här mer än ni ville veta? ;-)

Nåja. I övrigt känns det som att livmoder, äggstockar och bröst är mindre ömma än tidigare. Synd. Det kändes bra att det KÄNDES något.
Blodprov hos kliniken blir på torsdag, men det blir tjuvtest hemma redan på onsdag. Just nu känns det dock inte så troligt att det skulle bli något plus. Får börja se fram mot nästa FET redan nu och hoppas att jag får göra det innan jul.

2 kommentarer:

MochM sa...

Bajssnack, haha! Och skitsnack att det inte skulle gå bra på onsdag.
Kram m

zygoten sa...

Hoppas, hoppas, hoppas att ni får ett positivt svar både på onsdag och torsdag /Kram z