24 november 2008

Schhhhh....

Schhhh....
Jag vågar knappt skriva det. Knappt tänka det. Absolut inte säga det högt.
Men jag har precis tjuvtestat. Och där är faktiskt ett plus. Inte starkt, men synligt. Jag ser det. Maken ser det. Det syns nu och det syntes för en halvtimma sedan när jag testat. Det är ett plus.

Det är 13 dagar sedan ÄP, 11 dagar sedan ET. Inte kan väl ägglossningssprutan visa falskt plus nu? Den tog jag ju för 15 dagar sedan.

Jag tror det är ett plus.

I så fall är jag gravid.

Just nu.

Hoppas, hoppas, hoppas att det är så.

Hoppas, hoppas, hoppas att det håller sig så.

Men jag vågar knappt skriva det. Knappt tänka det. Men hoppas...

6 kommentarer:

Anna-Bell sa...

IIIIIIIIIIIHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!
Massor av grattis från mig!!!
Åh så underbart!!

Fertilitetsturist sa...

Så klart att det är ett plus och inte alls någon spruta efter så lång tid :-) GRATTIS!!!!!!!!

Anonym sa...

Wohoooo!! GRATTIS vännen!!! Jag har inte kunnat komma in på din blogg på länge, men nu när det gick möttes jag av det här. Shit, vad roligt!

Kramar och lyckönskningar kommer i mängder från MOE och lilla ET!

MochM sa...

Jajajajajaja!
Grattis grattis grattis!
Underbart med goda nyheter så här på morgonkvisten.
Må bäst!
m.

Anonym sa...

Åh det är ju underbart, GRATTIS!!!!!
KRAMAR

zygoten sa...

Härligt, massor med grattiskramar!!!! /Z