11 september 2008

Ruvardag 1

Jajamensan!
Ett åttacelligt embryo med "nästan-A-kvalitet" och ett fyrcelligt med B-kvalitet (av A, B och C som möjliga kvalitetsnivåer för transfererade embryon). Fyra av de sex infrysta äggen fick tinas upp för att två skulle klara sig så nu har vi två kvar i frysen.

Var så häftigt att se de delade äggen på skärmen! Tänk om...... Asch, det vågar man ju nästan inte tänka.

Men just NU har jag ialla fall två finfina embryon i mig! Testdag på klinken är den 25 september.

2 kommentarer:

MochM sa...

Två!!! Grattis!
Det önskar jag att jag också kunnat få, men icke. Mot reglerna osv.
Hoppas du mår som en prinsessa och att vi plussar samtidigt. Jag har testdag 23:e, du?
Kram m.

Anonym sa...

GRATTSI!!! Och två dessutom, så underbart:) Jag håller alla tummarna och hoppas på att fira med ett glas champagne 25:e (för mig alltså, du ska inte ha något på många månader...). KRAM