07 september 2008

Nervös

Minsann om jag inte är lite nervös nu. För första gången sedan vi började den här processen faktiskt. Antagligen för att jag hela tiden räknat krasst med att det är klart att vi blir gravida. Troligen på första försöket. Men så kom överstimuleringen, många ägg men få befruktade, inget färskförsök, väntan på FET och nu har vi plötsligt betydligt sämre chanser att lyckas än tidigare. Jag var medveten om att vi kunde snubbla på mållinjen och få ett minus på stickan, men att snubbleriet kunde börja långt tidigare än så fanns inte riktigt i min tankevärld. Hmmm....
Och nu närmar det sig. Maken reser dock bort imorgon så jag blir gravid (jodå!) när han är bortrest. Det ni! ;-)

1 kommentar:

MochM sa...

Hej där!
Hoppas det gick bra på VUL idag så vi blir ruvarkompisar snart!
Kram m.