19 september 2008

Jag har trillat dit

Ja, nu är jag precis så där som jag INTE skulle bli. Jag känner efter, analyserar, hoppas och vill testa. :-o
Nej, nej, nej! Det går ju inte! Stopp!

Så här kommer logiken istället:
- Jag är på ruvardag 9, så det är alldeles för tidigt att känna något överhuvudtaget.
- Jag är fullproppad med progesteron som ger alla tänkbara graviditetssymptom.
- Sist jag var gravid kände jag ingenting förrän minst en vecka efter bim.
- Skulle jag testa nu är det ju ändå för tidigt för att få ett positivt resultat.


Ehh... Ja, det var väl det på den logiska fronten.
Men faktum kvarstår; jag känner efter. Och jag känner kraftig molande värk sedan igår, jag är dödens trött på samma sätt som i början av förra graviditeten (fast den tröttheten kom inte innan jag testat positivt) och det känns som att det kanske, kanske, möjligen skulle kunna.... Nope! Inte analysera var det! Inte tänka längre än så!



...undrar när jag ska testa egentligen...?

1 kommentar:

MochM sa...

Haha, ja man är duktig på att analysera. Själv har jag lyckats låta bli. So far.
Inte tjuvtesta nu, det är alldeles för tidigt ändå. Nu får du faktiskt vara solidarisk och vänta till måndag, hihi!
Kram och ha en skön helg!
m.