23 september 2008

Hopp(löst)

Tack snälla ni för att ni vill hoppas ett tag till! Det ville jag också, så jag intalade mig att jag testat för tidigt och det med ett test som man bara kunde använda from utebliven mens. Alltså hoppades jag ett par dagar till och testade i morse igen. Med ett test som man kan använda fyra dagar innan utebliven mens. Det gick tyvärr inte bättre ändå. Negativt såklart. Så mens eller ej, gravid är jag inte.

På torsdag ska jag till kliniken. Teoretisk sett för blodprov och vul, men i praktiken blir det väl mest ett samtal om hur vi går vidare. Vi har två embryon kvar i frysen så det blir väl ett nytt FET antar jag. Fast egentligen vill jag helst börja om från början och försöka få till ett ET. Det har jag ju inte gjort någon gång efterssom jag blev överstimulerad och de vågade därför inte göra någon ET.

Life sucks just idag, men på det stora hela var det ju faktiskt väntat och det finns värre saker i världen än att få vänta ett tag till på nästa barn. Nästa gång funkar det kanske. Eller nästnästa.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nä, vad tråkigt vännen! Hoppet är ju det sista som lämnar en. Jag hoppades också...
Kram på dig!

Eludie sa...

Åh, så otroligt tråkigt. Många kramar!