25 september 2008

Glad

Det kan låta hur knasigt som helst, men idag känner jag mig faktiskt alldeles glad. Varför? Jo, jag har varit på kliniken och bestämt att vi kör med en gång igen och vi börjar om från början med ny spray, sprut, ÄP och ET. Vi behöver alltså inte chansa på att de två kvarvarande frysta äggen klarar upptining och fäster som de ska, utan vi ökar chanserna lite. En ET blev det ju aldrig sist efterssom riskerna var så stora iom överstimuleringen, så det känns bra att få göra ett sådant.
Så nu är det bara att vänta på att blödningen ska starta så att jag kan räkna 21 dagar mot första spraydag.

Fantastiskt trevliga läkaren sa dessutom att vi kommer få fler barn. Med 100% säkerhet. Så härligt att få höra, även om han naturligtvis inte kan garantera något sådant. Men jag väljer att tro på hans ord ialla fall. :-)

4 kommentarer:

MochM sa...

Härligt som sagt att få något konkret att se fram emot.

Klart det är 100% säkert, måste det ju vara, eller hur?! Det måste bara gå. För oss båda.

Det blir kanske så att vi tajmar nästa gång också då! :o) Roligt. Med bättre resultat, det bestämmer vi nu!

Kram m.

Anonym sa...

Vad tråkigt att det inte ville sig, men jag hoppas verkligen att nästa försök går bättre. Jag antar att ni får sänka dosen nu för att du inte ska bli överstimulerad igen. Kramar!!

Anonym sa...

Vad härligt att det ser ljust ut, även om det nyss var mörkt. Vad bra att ni får köra från början, om det är det ni vill. Att de är tillmötesgående är ju A och O i dessa fall.

Ha en skön helg!

MochM sa...

Oj, får ni börja på den här mensen? Det kommer inte vi få. En "vanlig" mens emellan har det sagts.
Hoppas det börjar snart för dig så du kan börja nedräkningen.
Kram m.