31 januari 2009

Lipsill

Jag är helt utan kontroll just nu. När det gäller tårar ialla fall.
Jag gråter när jag sjunger klassiska barnvisor för sonen. Jag störttjuter när jag läser att någon separerat och tänker på min egen separation - för SJU år sedan. Jag gråter till och med till löpsedlarna. Nyheterna är förbjudet område. Ordet "död" får mig att flippa ur fullständigt.
Förra graviditeten (ja, nu kommer jag dragandes med den igen) grät jag till all tvättmedelsreklam. Ja, för de blev ju sååå lyyyckliga när det blev så rent och vitt...

Lite labil kanske...? ;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha ha vad underbart! Själv kollade jag på Mammut igår och jag grinade för fullt trots att jag försökte skärpa mig i salongen. Kan bara tänka mig om du i ditt tillstånd skulle se en snyftis. Jag menar tvättmedelsreklamen är ju inte direkt rörande ha ha;)
/Anna-Bell