03 februari 2009

Massage och bh

Nu har jag fått mig en rejäl knådning igen. Härligt! Med lite fixande och trixande betalar min sjukförsäkring 25 gånger så jag kan fortsätta ungefär en gång i veckan hela graviditeten ut. Känns underbart!

Magen syns förresten idag. Kanske för att jag har en snäv tröja och en kofta som är uppknäppt över magen. Men ändå. Jag ser minsann lite gravid ut och inte bara som en fet bystdrottning. På tal om det förresten, jag måste köpa nya bh. Stora sådana. Jag tycker det är urtrist att köpa bh för jag känner mig som en dinosaurie varje gång. Min normala icke-gravida storlek är 70E. Yes, aningens udda. Man kan liksom inte gå till HM och välja ut en för 79.50. Eller vad de nu kostar. Här är det bara specialbutikerna med stort sortiment och dyra priser som gäller. Tror jag hade 75G under förra graviditeten, eller om det var min amnings-bh kanske? Nåja. Det är bara att bita i det sura äpplet.

Huvudvärken lyser ialla fall med sin frånvaro just idag (vilket är sälsynt) så idag ska vi passa på och göra något trevligt allihop.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, det låter ju underbart att bli knådad varje vecka graviditeten ut!!!

Så skönt att huvudvärken är borta idag så att ni kan mysa tillsammans:) Kram

MochM sa...

Men herregud, det är stora boobisar på smal liten kropp det! :) Blir ju avis ju. Kan meddela att små BH-storlekar också är svåra att hitta. 75A utan Snobben eller Kitty på är nästan stört omöjligt... Så nu när jag gått upp en storlek är det rena rama paradiset för mig att shoppa BH-ar. Om jag nu hade gillat det... Köpa underkläder är... sådär kul.

Och du vad härligt med massagen. Låter alldeles alldeles underbart.

Må bäst!

m.

zygoten sa...

Massage låter ju superskönt, men kan du ligga på mage med den hyllan ;) /Z

Signora sa...

Tja, man vänjer sig vid att ligga i uppförsbacke. ;-)
Fast de hör inte till den inplanterade varianten så det är ialla fall mjukt underlag. :-D