06 oktober 2008

Fan!

Jag avtalade ju med min läkare för 10 dagar sedan att jag skulle få göra en ny ivf istället för att använda de två i frysen. Denna läkares chef skulle antingen ringa mig förra måndagen eller skicka mig recept och ny plan. Han ringde inte och det har inte kommit någon plan, så idag fick jag, efter lååång telefonkö och flera samtal veta att de skickat ut planen idag. För ett FET!!!! Men va fan!?!? Kvinnan jag pratade med tyckte det var struntprat att göra ivf när jag hade två i frysen och kunde inte heller nå ansvarig läkare. Han skulle ringa tillbaka imorgon. Helvete!
Jag är på dag 9 så ett FET skulle ju gjorts om några dagar och ha börjat stimulerats för över en vecka sedan. Det skulle innebära att jag missar den här cykeln och får göra fet nästa cykel. Jävlar i helvete!!!

Jag blir så arg så jag skakar, men den här striden tänker jag tusan mig ta!!! :-[

3 kommentarer:

Anna-Bell sa...

Trist att de inte kan tillgodose era önskningar. Varför vill ni inte ta dem i frysen?

Eludie sa...

Nej, men nej. Det är så otroligt onödigt irriterande då "de" inte håller sig till den ursprungliga planen. Har de hört av sig idag?

zygoten sa...

Det är rätt, stå på dig! Man ställer ju verkligen in sig och bearbetar den planerade behandlingen. Både mentalt och tidsmässigt. Hoppas de hört av sig idag som de skulle./Z