17 juni 2009

Action

Den lilla tjejen är verkligen både stark och rätt vild. Igår kväll när jag gått och lagt mig låg hon och tryckte med fötterna åt alla håll och kanter. Plötsligt tryckte hon sakta men säkert en fot rakt ut vid min navel. Hårdare och hårdare... Till slut stack foten rakt ut så jag kunde ta tag om den! :-o Lite läskigt och jättehäftigt! Jag har aldrig varit med om något liknande tidigare! Jag var tvungen att trycka tillbaka den och sedan hålla tillbaka när hon tryckte ut fötterna igen. Kändes som att hon funderade på att vända sig om helt och hållet eller kanske göra ett utbrytningsförsök. Häftigt! Och som sagt, lite läskigt.

2 kommentarer:

MochM sa...

Hahahaha, vad roligt, läskigt och härligt på en gång! Det är en stark liten Clara där inne minsann, men hon är kanske less på omgivningen. Vem skulle inte vara det efter åtta månader i ett trångt utrymme?! :o)

zygoten sa...

Min böna verkar ju vara en riktig mes i jämförelse... /Z