25 mars 2009

Shopping

Idag har jag shoppat! :-)
En lång stund inne på HM (ja, det tar rejält lång tid med en vild tvååring i affären, även om man mutar med godis...) resulterade i ett par jeans till mig, en strechblus och ett skärp som bara har några cm till godo, men som ändå är snyggt ett tag till.
Sonen fick nya byxor och tröjor inför sommaren (eller inför resan egentligen) och lillasyster fick en liten jeansklänning, vita bodies, vita strumpbyxor i storlek 56 och vita små skor i stl 16/17. Så sött, så sött! :-)

Jag är så sugen på snygga sommarskor med höga klackar, men det känns rätt dumt med tanke på foglossningen. Den är visserligen betydligt bättre nu, nästan borta, men att sätta på sig höga klackar igen är väl att tigga om det...?

1 kommentar:

MochM sa...

Ja det där med klackar är ju härligt, förstår att du saknar det. Jag kan än så länge ha mina, men det är väl en tidsfråga det också.
Jag säger "mer modevisning"!!!
Må bäst!
m.