20 mars 2009

Modevisning

På begäran kommer här min alldeles egna modevisning! :-D
Bumpboxen har anlänt och är... tja. Man kanske inte hoppar i taket av förtjusning, men det är sköna kläder som helt klart får stanna här. Kjolen tycker jag bäst om. Den kan man dra lite upp och ner som man vill och så att den blir lagom lång. Linne tycker jag inte alltid är så snyggt efterssom man ser bh-banden. Men svart bh och svart linne är ju okej. Tröjan (som jag dock inte fotat) har, som tydligen ALLA mammatröjor av någon anledning har, 3/4-ärmar. Opraktiskt, men okej.





Byxorna är jättejättelånga! De måste jag lämna in till någon som får lägga upp dem. Men sedan lär de bli hemmafavoriter för de är jättesköna.














Kjolen kommer från mammastore.se och linne och cardigan från HM.

Snipp, snapp snut - modevisningen är slut! ;-)
Nu ska jag gå upp på vinden och leta fram gravidkläderna från förra gången.

3 kommentarer:

Anonym sa...

En sån fin mage du har:)och tack för härlig modevisning! Kjolen från mammastore gillade jag verkligen, får nog se till att börja handla lite mammakläder nu.

Ha en härlig fredag!
Kram

zygoten sa...

Äntligen!! Tack för modevisningen, snyggt. Kanske ska släppa mina förutfattade meningar om hur bökigt det är och köpa lite kläder via nätet ändå. Kram z

MochM sa...

Snyggt! Och vilken fin liten mage du har där!
Lustigt det där med trekvartsärmar, för jag älskar det! Särskilt på våren och sommaren.
m.