09 februari 2009

Massage

Idag har jag fått massage igen. Det är verkligen en lyxtillvaro att få gratis massage varje vecka! Hurra för privat sjukförsäkring! :-)

Förresten är det nog en förolämpning att kalla min massör för "massör". Osteopat och physioterapeut är han visst. Han är ialla fall otroligt trevlig, berättar massa intressanta saker och gör underverk med min kropp. Sicken karl! ;-)

Idag drog han mig i öronen och hittade "något" som han masserade bort och därmed, simsalabim, tog bort en spänning i nacken. Eller något i den stilen. Tydligen kan han en massa spännande trolleritrick, som att behandla kejsarsnitt så att man får tillbaka känseln ordentligt igen. Eller rensa lever och njurar, utifrån. Hrm...? Nåja. Huvudvärken i princip borta ialla fall så jag är nöjd och glad. :-)

1 kommentar:

MochM sa...

En trollkarl med magiska fingrar hit också tack. Inte för att jag har ont i huvudet, bara för att det låter alldeles alldeles underbart! :o)