16 februari 2009

Mammakläder

Idag har jag beställt mammakläder på nätet. En fin kjol och en Bump Essentials Box med byxor, kjol, top och linne. Framförallt på byxfronten börjar det bli glest. De gravidjeans som jag köpte på Zara när jag plussat har jag redan slitit ut. I vecka 16... Det är ett hål längst ner vid hälen, ena skärphällan har lossat (för att jag drog upp dem där) och lämnat ett fult hål efter sig och magmudden som är fastsydd i jeanstyget har släppt på sina ställen. Trist, för de är riktigt snygga och det var sista paret. Laga eller leta nya, det är den stora frågan.

4 kommentarer:

MochM sa...

Om du är händig säger jag laga. Om du är som jag säger jag köp nya! :o)

Lova att visa dom nya inköpen när dom kommit hem till dig!

Kram m.

zygoten sa...

Köpa nytt, köpa nytt! Har Zara också mammakläder? Funderade också på en Bump Essentials Box, men jag orkade aldrig ta reda på exakt vad det var för material. Du får rapportera när ditt kommit. kram z

zygoten sa...

Länge sedan man hörde från dig Signora, allt väl? Kram z

MochM sa...

Åh vad länge sen man hörde något från dig nu. Hoppas allt är fint och du och liten i magen mår bra!
Kram m.